dagen van de berichtjes x

woensdag 6 november 2013

Miss Sporty ~foundation

heii lieverd's

dit artikel gaat over mijn foundation , het is de miss sporty foundation ( bij de etos voor €5,- )
Hij supride me echt heel erg... voor zo'n cheapass ding is het een super goede foundation.

Voor mij dekt hij echt super goed want als ik de foundation op heb ben ik gelijk helemaal egaal op eventuele puistjes na.
Je hebt ook maar een heel klein beetje nodig want hij is in het begin echt heel erg vloeibaar.
als je hem eenmaal goed heb uitgesmeerd geeft die echt een super goede dekking en je ziet hem al helemaal niet zitten als je er een goede dagcremé over heen aan brengt of zoals ik mijn zwitsal op 't wangetje , die beschermt mijn huid tegen de winterkou.

Heb je net zoals ik niet veel money om dure producten te kopen dan is deze foundation echt perfect.

Anders misschien ook wel maar.. ;)
Hebben jullie misschien nog een low-end foundation die ik kan proberen dan hoor ik dat graag

mcbeautymc@hotmail.com


byebye~lovley's

x Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten