dagen van de berichtjes x

woensdag 6 november 2013

LIEVELINGS LIPPEN STIFT

 hallo iedereen..x cynthia hier ik wou even mij lievelings lippenstift van het moment laten zien ..xx
heb hem een aantal weken geleden gekocht en ben er erg blij mee want hij is echt super goed :)
miss sporty nummer 022 bb nude

hij is echt super mooi want hij is nude dus perfect voor overdag.
     


ben erg blij mee ,, hij is ook aan te raden en hij is maar 2,49 euro per stuk , ik wil er zowieso meer halen omdat ik ze echt heel fijn , ze hebben een hele fijne "smeer formule" lekker romig ook ruikt hij heel erg lekker naar meloen of zo ... echt heel erg fijn . Ik vind het fijn als producten lekker ruiken , en ook als ze lekker aanbrengen.
Heb jij nog aandraders kwa lippenstift dat echt goed is ,en ook wel cheap.!
maar high ends mogen ook :)


Vraag mogen naar mcbeautymc@hotmail.com

byebye 
Sweety's xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten