dagen van de berichtjes x

zondag 26 mei 2013

dior make-up

Heeyy iedereen!
Ik wil jullie vandaag wat dior spullen laten zien.
Mijn moeder en ik zijn gek op sephora en dior.
Dat van sephora laat ik nog wel een keer zien.
Deze producten zijn niet nieuw!
Want ik heb ze namelijk best wel veel gebruikt.

Als eerste:
2 dior ogenschaduws

De licht roze is in nummer:
826 infra-rose
En de bruine is in nummer:
736 sepia

Dit is een bronzer van dior

Deze is in de kleur:
002 honey matte

Dit is een gewone poeder van dior

In de kleur:
002

De mascara in 001 black

Wenkbrauwpotlood:
453 sable sand

En als laatste nog het gewone oogpotlood in:
094 noir trinidad
 
 
Nu heb ik alleen aan jullie de producten laten zien maar laat ff weten waar van je de producten echt in een artikel wil hebben.
Dus dat ik dan iets meer over het product kan vertellen en laten zien.
Xoxo Michelle

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten