dagen van de berichtjes x

zaterdag 4 mei 2013

shoplog almere

Heeyy iedereen.
Ik heb een shoplog voor jullie.

Als eerste zijn we naar de Hema geweest:
Daar heb ik deze blusher gekocht in nummer 2.
De kleur is echt super mooi wat ik eigenlijk niet had verwacht van de Hema.
Deze was iets van 4,-
 
Toen waren we naar de bodyshop gegaan.
Daar had Cynthia wat gekocht maar ik kreeg een tester van:
En deze is echt super lekker dat ik 2 dagen daarna de echt heb gekocht.
Daar komt nog een andere artikel over.
 
Toen zijn we naar de Primark geweest en daar hebben we gwn 1 1/2 uur in de rij gestaan.
Op youtube staat het filmpje over die dag.
In ieder geval daar heb ik de volgende dingen gekocht:
 
Deze was :1.50

Deze was:3,-

Deze was:5,-

Deze was: 2.50

Deze was:2,-

Deze was: 1,-
Daarna waren we naar de etos gegaan:
 Ik weet niet meer hoeveel deze producten waren.
Deze lipstick is in nummer 113.
 
En als laatste zijn we nog naar de kruitvat geweest:

Deze was: 2.59
En als laatste had ik nog een ogenschaduw basis gekocht
 
xoxo Michelle

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten