dagen van de berichtjes x

vrijdag 19 april 2013

nagellak van de plus.

Ik heb een tijdje de nagellakjes van de plus uit geprobeerd omdat ik het eigenlijk best wel leuk uit vond zien en zeker leuk als je zo nagellak krijgt als je niet zo veel de bieden heb.

Nouja buiten dat vind ik de nagellak niet zo goed.
Het is heel stroperig en maakt je nagelriemen heel droog.
Ze dekken ook niet zo goed als nagellak zelf.

Maar als decoratie is het wel heel leuk met het pennetje waarmee je figuurtjes kan zetten.
Daar voor werken ze wel heel goed.

Ik heb voor jullie de leukste kleurtjes uitgekozen. (vind ik)

Ik heb
* Neon Yellow

*Minty Green

*Neon Pink

*Golden Glitter

Deze nagellakjes zijn op waterbasis gemaakt en ze blijven tamelijk lang zitten.
Zijn er niet heel makkelijk af te halen met nagellak remover.
Voor de rest vind ik ze het best voor de decoratie op andere mooier nagellak.

Bij sommige krijg je ook een paar stickers voor op je nagels


xoxo Michelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten