dagen van de berichtjes x

vrijdag 19 april 2013

Dit weekend.

Heeyy iedereen.

Ik wil dit weekend best wel veel op de site zetten.
Ik wil deze dingen er proberen op te zetten:

Nagellak plus.
Sephora spullen omdat Sephora uit Nederland gaat.
Ochtend producten.
Avond producten.

En wil ook best wel graag filmpjes er op zetten alleen moet ff kijken of het lukt en anders dan zal ik ff zeggen dat ze wel op youtube staan.

Filmpje over de site ( wat we willen doen en wat niet)
Filmpje over mijn schoenen stahs.
Mijn stahs opruimen.

Weet niet of het allemaal gaan lukken maar ik ga het wel proberen.
Omdat ik alle foto's moeten maken en nog moet bewerken en ook nog eens de filmpjes moet maken.

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.
Vragen of ideeën laat ff onderin achter of op onze e-mail.
mcbeautymc@hotmail.com

xoxo Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten