dagen van de berichtjes x

woensdag 6 november 2013

Kiko lakjes revieuw

309

391 
De kiko lakjes :).
Het zijn echt super fijne lakjes die goed lang blijven zitten alleen.. :( ze verkopen het niet in Nederland en dat is zo ontzettend jammer ,
Want ik denk als kiko in plaats van sephora nou eens zou komen dat kiko ook wel een goed verkocht merk zo worden want het is eigenlijn een mix tussen esence prijzen en mabeline prijzen dus cheap.
De nagellakjes waren iets van €3,50, - per stuk maar dat weet ik zo niet meer uit me hoofd het kan ook duurder of zelfs goedkoper worden.
Ik had al een paar keer eerder wat gehoord over kiko alleen ik wist niet waar je het kon kopen .
Maar nu was met ik school 3 dagen in Frankrijk en daar was een kiko winkel :) ,, ik was blij toen ik dat zag en er was een sephora maar daar was ik niet geweest omdat ik daar geen tijd meer voor had , okee maar weer terug naar de lakjes.

Het zijn hele fijne lakjes en ik wil er ook zeker meer want ze zijn goedkoop blijven lang zitten en als je er een topcoat over heen aan brengt dan wordt het echt heel erg mooi egaal.
Ik heb deze kleuren gekozen omdat ik al een tijdje naar een mooie mint groene kleur zocht en ook wel naar een mooie groene kleur en nu heb ik ze :).

Als ik weer een keertje naar Frankrijk of  Duitsland ga en ik zie een kiko winkel koop ik ook zeker meer want ik heb ook een oogschaduw van kiko en die vind ik ook geweldig hele goede pimentatie ,, ik dwaal weer af van de lakjes xp.

Ik kan ze zeker ook aanraden want als je low budget bent zoals ik zijn zulkje lakjes nog heel erg goedkoop.
Zelf heb ik ook nog de basecoat alleen die ligt nog bij mijn moeder en als je mijn draw my life tag heb gezien weet je dat ze zijn gescheiden.

Maar de basecoat ziet er zo uit
nummer was geloof ik 200 of 201
De basecoat is ook echt geweldig want het zorgt er echt voor dat mijn nagellak heel erg lang blijft zitten en zeker als ik het ook gebruik als topcoat.

De nagellakjes hebben een fijne structuur en het droogt vrij snel.
Ik vind ze beter dan hema nagellakjes of extenco of La Femme Beauty en dat zegt wel wat want dat waren mijn favorite nagellakjes voor dat ik kiko ontdekte :).

Als je in een kiko winkel bent zou ik zeker een nagellakje of 2 mee nemen want ze zijn de prijs echt wel waard ik zou zelfs het dubbele er voor willen betalen.


dus conclusie ;
kiko nagellakjes zijn cheap en super goed , ze blijven dus lang zitten ik denk wel minsten 4 weken.



koop ze zeker ..xxx


Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten