dagen van de berichtjes x

zondag 1 september 2013

overzicht schooljaar2013

halloo iedereen hier komt een soort van planning die we van plan zijn te volgen x
we hopen zo veel mogenlijk dingen te doen!
ik ga nu 20 dingen bedenken die we gaan doen to 31 december :P
en elk artikel begint dan met (bv: Nr1, Nr2 , Nr3 ect)
dus jaa maar waarschijnlijk niet elke dag een artikel 
Okeey mensen nu ga ik dus 20 dingen bedenken zomaar uit mijn hoofd ik ga het eerst in 4 categorieën verdelen
1:Make-up
2:Nails/Hair
3:Info
4:Vlogs (die met beauty te maken hebben de rest staat natuurlijk op ons andere blog link aan het einde van dit artikel)

1 everyday
2 school look
3 bad
4 best of
5 new

1 rainbow
2 glitters
3 routine
4 op
5 favorits

1 daglijks
2 filmpjes
3 new
4 haul
5 artikelen

1 shoppen
2 opmaken
3 healty
4 morining
5 evening


dus jaa mensen dat waren de 20 dingen alweer ... ik had eerst bedacht om 100 te bedenken maar ik bleef vast zitten bij nummer 6 dus ja heb maar even 80 korter gemaakt
Als jullie vragen dan kun je een email sturen
mcbeautymc@hotmail.com 




Neem elke dag gewoon even een kijkje of we er al nieuwe dingen op hebben gezet :) 


ByeBye x Cynthia






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten