dagen van de berichtjes x

woensdag 20 februari 2013

shoplog time!

HEEEYYY.... LIEVE MENSJES.
Ik heb weer een shoplog voor jullie.

En deze keer van een paardenwinkel.
Ik heb niet heel veel gekocht.
Ik heb namelijk nieuw peesbeschermers en een nieuw dekje voor onder het zadel.

 
 

Jullie vroeg namelijk ook hoeveel ik er voor heb betaalt.
Voor deze keer zet ik het er op want ik wil dat namelijk niet altijd doen omdat ik best veel dingen krijg maar daar is ook een rede voor die ik liever niet vertel.
Dus ik ben niet van het opschepperig van sommige mensen.
Maar deze keer doe ik het wel.

De peesbeschermers waren :
25.95
Er zijn ook wel goedkopere te vinden van 15.95
Maar deze peesbeschermers sluiten mooier aan dan andere.
Dus koop ik dan liever wat duurdere dingen voor me pony zodat hij er geen last van heeft.

En het dekje koste: 49.95
Dat is namelijk ook niet de goedkoopste maar heeft namelijk bij zijn vorige eigenaar een paar schuur plekjes op zijn schoft gekregen. (dat zit net achter de manen en daar word ook de lengte van je paard of pony gemeten.)
En deze kan ik dan net iets hoger optrekken onder het zadel zodat het niet scheurt.

Ze zijn alle twee van het merk Eurostar.

xxx Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat ff weten of jullie vaker de prijzen willen zien want dan kan ik daar rekening mee houden

MCDOODLES XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten