dagen van de berichtjes x

zondag 3 februari 2013

Outfit of the day

HEEYYY...:)

Vandaag voor jullie van Michelle een outfit of the day in het weekend!
Het is vandaag zondag en ik naar de manege geweest!
Ja ik rij paard en heb ook een eigen pony xx

Dus nu ga ik dus laten zien wat ik dan aan heb want ik kom net terug van paardrijden!
Dus ik laat jullie mijn paard rijkleren zien! En morgen komt dan een gewone school dag kleren online!

 
 
 
 
 

  En daar onder een paardrijbroek:














en daar onder nog sokken:

En me haren had ik gewoon in een basis knot die ket onder de cap kan.
Dit was mijn outfit of the day.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en graag te de volgende keer xx

MCDOODLES XXX
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten