dagen van de berichtjes x

zondag 17 februari 2013

mijn mascara's

HEEY... lieve mensjes.
Michelle hier.

Jullie vroegen een tijdje geleden of ik mijn mascara's wil laten zien.
Dat wilde ik eerst doen in een filmpje maar me stem is een soort van weg en heb buikpijn.
Dus dat gaat niet zo goed ga jullie nu gewoon ff  vertellen welke mascara's ik heb.
Foto's komen later want ik ben dus een beetje ziekjes XD.

In iedere geval ik heb 7 mascara's van goedkoop en duur.
Want ik test namelijk best veel met mijn ogen omdat ik namelijk niet overal even goed tegen kan.
Op dit moment vind ik het merk maxfactor het fijnste werken.
Niet het duurste maar het werkt wel goed vind ik.

Nouja hier zijn mijn mascara's

1. Sephora
    Lash stretcher.

Een hele lange tijd mijn favoriet geweest!
het borsteltje is heel bereed en meent veel mee dus eerst een paar keer er langs strijken anders krijg je klonten en die zijn moeilijk weg te halen.

2. Givenchy.

Daar had ik al een artikeltje over geschreven op deze blog.
dus gwn ff terug bladeren op de homepage en dan vind je hem vanzelf.
het is een bruine mascara want dat past beter bij me haar vind ik zelf.

3. Clinique
    High impat curling mascara.

Een hel mooie mascara wel wat duurder maar dan heb je ook wel wat.
De naam zegt het al je krijgt extreem mooie krullende wimpers.
Maar dan heb ik ook wel het geluk dat ik best wel makkelijk en lange krullende wimpers van me zelf heb.
Maar in iedere geval hele mooie mascara met een makkelijk borsteltje om aan te brengen.

4. Maybelline
    The falsies volume express mascara.

Over deze mascara ben ik niet echt onder de indruk.
Hij is best mooi en geeft wel een krul aan je wimpers maar over de express volume is weinig te zien.
Misschien ligt het aan mijn wimpers hoor maar de meeste mascara's zijn wel heet makkelijk bij mijn wimpers.
In iedere geval wel een mooi borsteltje om aan te brengen maar dat is het ook wel vind ik.

5. Rimmel london
    Volumeflash scandaleyes.
    Mascara extreme black.

Van deze mascara kan ik heel tevreden zijn.
Hij maakt me wimpers langer en voller.
Met deze mascara hoef je niet uren lang bezig te zijn met aan brengen.
Het dekt al bij ongeveer 3 laagjes en dat vind ik niet heel veel.

6. Maxfactor
    Lash extension effect.

Ik weet niet echt wat ik moet vinden maar het is een mascara met een recht borsteltje.
Ik kan me wimpers er niet echt goed mee krullen maar ja ze krijgen alleen een zwart kleurtje xd.

7. MIJN FAVORITE!

   Maxfactor
   False lash effect.
 
Het is een geweldig mascara die je wimpers krult.     

Dit was het hoop dat jullie het leuk vonden.

Vragen?
mcbeautymc@hotmail .com

MCDOODLES XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten