dagen van de berichtjes x

donderdag 31 januari 2013

review

WHATS UP?.

Welkom ten eerste op onze site :).
ik  ga een review geven over een lipstick .

Genaamd  Barley pink.
Het is een hele mooie donder rose kleur ik zou hem niet zo snel op doen maar omdat ik hem test wel :).
Ik ben nu even voor een maandje afgestapt van mijn Peach fuzz.
Het is van het zelfde merk.
Ik draag hem zonder LIPPENBALSEM!.
Want dat had ik gister belooft.
Alleen 1 klein probleempje met deze lipstick... je moet hem best vaak opnieuw aan brengen als je bv heb gedronken of als je 30 minuten verder bent dus dat is een nadeel daarvan,
dit is dus die kleur alleen hij komt lichter over dan dat die is.
Hij staat ook heel erg mooi onder een glossje :).
Dus hou je niet van te intense kleur of matheid dan kan je altijd er voor kiezen om er een lipgloss over heen te dragen.
Ik vind Peach Fuzz wel een wat mooiere kleur voor mij.
Want die is iets lichter maar deze is ook zeker niet verkeerd.
Ik denk dat ik binnen kort een bijna zelfde kleur ga kopen.
Maar dat zien jullie ook wel in een Haul.
Het is niet zou'n kleur die ik snel opnieuw zou kopen maar wel zeker heel mooi is.
Hij staat voor al heel erg mooi bij blauwe groene ogen vind ik.
Maar dat is mijn mening dus iemand anders kan het dus bij bv grijze of bruine ogen veel mooier staan.
ben wel tevreden over de kwaliteit van het product want het is met plantaardige shit gemaakt.
Het is niet op dieren getest was ook super fijn is.
Okeey dat was het voor nu..


Vragen ?.

mcbeautymc@hotmail.com

Volg ons ook op youtube ;p


xoxo Cynthia


MCDOODELS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten