dagen van de berichtjes x

zaterdag 27 april 2013

draw my life tag

Heeyyy iedereen ik heb voor jullie de tag draw my life tag gedaan
Hier in teken ik mijn hele leven tot nu toe!
Let aub niet op mijn teken kunsten xd.





Op 14 feb 1999 werd ik geboren, in een gezin met alleen een vader en een moeder die hier voor allebei al een relatie hebben gehad.

Mijn hele leven is zo gebleven. Lekker met z'n drieën met ongeveer weinig zorgen om ons heen.

Het enige nadeel in mijn leven was/is dat mijn vader in het buitenland werkt....

Ik ben geboren in almere en daar ook de eerste vier jaar van mijn leven gewoond.

Aangezien dat ik en me moeder een huis in almere hadden en me vader heel veel in het buitenland was besloten me moeder en ik om met hem mee te gaan de eerste vier jaar van mijn leven omdat ik toen nog niet naar school hoefde.

Door dat mijn vader dus in het buitenland werk/woont heb ik ook al aardig wat plekken op de wereld gezien.

In almere had ik een echt goede vriendin waar ik nu na 14 jaar nog steeds vriendinnen mee ben. Merel xxx

In parijs was ik een beetje alleen. Ik herinner me daar niet zo heel veel van want ik was natuurlijk nog klein

Van 1999 tot 2003 is er dus best wel veel in mijn leven al gebeurd.


In 2003 gebeurde er toch best wel veel in mijn leven.

Ik verhuisde van almere....

Naar lelystad.

Ik kwam naar op een basisschool terecht en krijg daar een aantal leuke vriendinnetjes waaronder Lisanne.

Van ongeveer 2003 tot 2005 hielt ik ongelofelijk veel van muziek en dansen.

In 2005 kwam daar verandering in.
ik begon ontzettend van dieren te houden en wilde daarom wilde ik ook op paardrijden. 

Tot 2012 is er niet heel veel gebeurd.
Maar 2012 ging ik van de basisschool naar het groenhorst.

De eerste 20 min wist ik niet echt wat ik moest doen maar na die 20 minuten...

Had ik hele leuke vriendinnen.
Savannah
Cynthia
ik heb natuurlijk nog wel meer vriendinnen maar ben een beetje lui geweest met het tekenen en anders kon het niet op de camera.
 
op 18-05-2012 krijg ik Bernhard en mijn hele droom begon!

Cynthia en ik wist een hele lange tijd niet van elkaar dat we allebei zo veel van beauty hielden.
Maar toen we daar achter kwamen..

Werd op 01-01-2013 onze blog geboren xd.

En mijn draw life tag wordt vervolgd.

xoxo Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten