dagen van de berichtjes x

dinsdag 19 februari 2013

Ziek zijn ....

Op dit moment zijn Cynthia en ik alle 2 een beetje ziek.....
Ik heb heel erg last van me keel en gebruik een aantal dingen er tegen.
Zou als keelpastilles.
Van het merk Diele.
Dat zijn keel snoepjes tegen de pijn in je keel.
Ik heb het in de smaak drop en honing.

Ik gebruik ook de keel snoepjes van Bentasil
Altijd als ik pijn in m'n keel heb, heb ik iets met de smaak drop.
Dus ook deze heeft de smaak van drop.

En als het 1 na laatste, en het meest voor de hand liggende.
Hoestsiroop, en ook weer met de smaak drop.
maar natuurlijk ook thee met honing of gewoon veel waterdrinken.

Cynthia's tip's

Drink veel thee met honing.
Spoel af en toe met zout water.
Water met een scheutje zout ( NIET DOORSLIKKEN).
Een dikke sjaal om je keel doen.
Een natte thee doek om je keel leggen en daaromheen de sjaal en dan gaan slapen.
het ligt niet lekker maar het helpt soms wel ( bij mij dus).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten