dagen van de berichtjes x

woensdag 20 februari 2013

halloo mensjes
ik heb heeeleeeee erge trek en ik denk dat ik een omelletje ga maken denk ik maar ik ben te lui om naar beneden te gaan en dit stukje heeft helemaal geen reet te maken met ons blog en ding denk ik dus dan ga ik het ook niet filmpen maar als jullie nou een kook filmpje willen zien dan horen michelle en ik het graag hoor.
Gister avond kregen we een mailtje van Melanie zij wou gewoon praten en vragen stellen.Dus dat kan ook gewoon je hoeft niet persé iets te vragen en ook sowieso wij gaan geen privé dingen geven aan jullie dus dat is dan gewoon een verspilling van je tijd en dan moeten jullie maar iemand anders gaan lastig vallen met je vragen van : waar wonen jullie , waar ben je nu.
Dat zijn gewoon vragen die wij nooit of te nimmer weggeven tenzij je iemand bent die we super goed kennen en ook mee omgaan.
Dus ja kort om ik heb trek en ik ga nu een omeltje bakken want ik ga bijna dood.
En ik ga een andere keer laten zien hoe ik dat doe dus byebye mensjes.

xCynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten